کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 اجتناب از دیالیز

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 اجتناب از دیالیز

 

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 اجتناب از دیالیز

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 جلوگیری از دیالیز؟ خب، جواب خواهد شد صرفه جویی در کلیه ها. شاید شما در حال حاضر اشتباه، نگران نباشید، در حال حاضر ما به دنبال پیدا کردن بهترین درمان نفریت لوپوس.

نفریت لوپوس یک نوع اختلال کلیوی ناشی از لوپوس است. اگر بدون درمان رها شود، این بیماری به تدریج می تواند در توسعه نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. کراتینین 3.6 می تواند بگوید که این وضعیت در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه. از آنجا که این مرحله هنوز امکان خاص احترام می شود، یک درمان فوری نیاز است. بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کراتینین 3.6 نیاز به یک درمان سیستمیک است.

گام اول وجود دارد هیچ دارو غربی می تواند از بین بردن کسانی که لوپوس در گردش خون، نه داروهای گیاهی چینی. کارشناسان توصیه تبادل پلاسما که دارای اثر آشکار از بین بردن لوپوس در خون است. پس از آن، آسیب بیشتر به کلیه ها و اندام های دیگر می تواند اجتناب شود.

مرحله دو چینی داروهای گیاهی استفاده خواهد شد برای از بین بردن آن کمپلکسهای ایمنی واریز در کلیه از طریق تخریب، که چیزی است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی است.

مرحله سه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، داروهای گیاهی چینی کمک به لوپوس نفریت بیماران مبتلا به آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

مرحله چهار به عنوان لوپوس نوعی بیماری سیستم ایمنی بدن است، سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نیاز به تنظیم دارد. داروهای گیاهی چینی می تواند این کار را با از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی انجام دهد.

هنگامی که کلیه ها می تواند به طور معمول دیگر کار می کنند، کراتینین 3.6 دوباره به سطح نرمال و دیالیز خواهد شد به طور طبیعی اجتناب شود. اگر شما می خواهید برای دیدن چه نوع از داروهای گیاهی چینی با توجه به وضعیت شما، شما در حال استقبال به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال. البته رژیم غذایی مناسب نیز مهم است. در اینجا چیزی در مورد برخی از اقدامات احتیاطی را برای نفریت لوپوس رژیم غذایی سالم به عنوان مرجع خود می باشد. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اجتناب ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.